Każdy właściciel przedsiębiorstwa chce, by jego firma prężnie się rozwijała. Nie da się ukryć, że jednym z lepszych sposobów na rozreklamowanie własnej działalności jest regularne uczestnictwo w targach czy eventach branżowych. Aby jednak nasi pracownicy godnie reprezentowali firmę, należy zadbać o odpowiednią odzież reklamową. Czym więc powinny odznaczać się ubrania firmowe? Sprawdź!

Po pierwsze: logo firmy

Wybór odzieży reklamowej jest naprawdę duży. Możemy bowiem zdecydować się na ubrania produkowane przez różne firmy, np. Fruit of the loom czy Adler. Koszulki to jeden z najpopularniejszych elementów pracowniczej garderoby. Należy jednak pamiętać, że warto uzbroić swoją ekipę również w spodnie robocze damskie i męskie, bluzy z kapturem czy polary. Niezależnie od tego, jaką odzież wybierzemy, koniecznie należy umieścić na niej logo. To właśnie dzięki niemu inne osoby będą w stanie zapamiętać bądź rozpoznać naszą firmę. Dodatkowo dobrze zdecydować się na ubrania w kolorze, z którym utożsamiana jest marka. Dzięki temu pracownicy będą wspaniale reprezentować przedsiębiorstwo.

Po drugie: wysoka jakość wykonania

Odzież reklamowa musi cechować się wysoką jakością wykonania. Warto więc zdecydować się na modele produkowane przez znane i renomowane marki, np. Russell czy Elbrus. Kurtki, koszulki bądź spodnie, muszą przede wszystkim posiadać mocne szwy. Dzięki temu ubrania będą trwałe. Warto również zwrócić uwagę, czy linie szycia są równe. Zamek w odzieży zapinanej nie może się zacinać, ani wyginać na różne strony. Wybierając wysokiej jakości produkty, nie będzie konieczności ich częstej wymiany, a nasi pracownicy będą zawsze prezentować się profesjonalnie.

Po trzecie: odpowiedni materiał

Podczas zakupu odzieży reklamowej, należy zwrócić również uwagę na materiał. Najlepiej, by koszulki czy bluzy wykonane były z oddychającej i przewiewnej tkaniny. Dzięki temu nawet długie noszenie ubrań firmowych będzie niezwykle komfortowe. Jeśli natomiast potrzebujemy odzieży, w której nasza ekipa będzie pracować na zewnątrz, powinniśmy skupić się na materiałach wodoodpornych. Ochrona przed wiatrem będzie dodatkowym atutem.

Po czwarte: wytrzymałość

Ubrania firmowe najczęściej noszone są niezwykle często. Musimy zatem pamiętać, by były bardzo wytrzymałe. Ciągłe pranie czy suszenie uszkadza bowiem ich strukturę oraz sprawia, że odzież ma tendencję do rozciągania się. Aby pracownicy zawsze wyglądali profesjonalnie, musimy więc kupić dla nich ubrania, które przetrwają regularne pranie i nie zniszczą się po pierwszym kontakcie z wodą oraz proszkiem.

Po piąte: odpowiednie rozmiary

Decydując się na zakup odzieży reklamowej, warto zapytać każdego z pracowników o to, jaki rozmiar ubrań na ogół nosi. Dzięki temu zamówimy koszulki czy spodnie dopasowane do każdego członka naszego teamu. Warto o tym pamiętać, ponieważ zbyt duża czy za mała odzież nie będzie na nikim dobrze wyglądała. Takie złe dobranie rozmiaru z pewnością zostanie zauważone przez naszych potencjalnych klientów. Lepiej więc zadbać o pełen profesjonalizm naszej załogi.

 

Kategorie: Artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *