T-shirty z nadrukami firmowymi i reklamowymi to prawdziwy must have każdej organizacji we wszystkich możliwych branżach. Pozwalają wyróżnić się w niestandardowy sposób, a także, co chyba jeszcze bardziej istotne, przykuć uwagę potencjalnego klienta oraz zapaść mu w pamięć. Dlatego koszulka Fruit of the loom z logo jest bardzo chętnie wybierana przez firmy.

Fruit of the loom – firma starsza od Coca-Coli

W 1851 roku dwóch braci z Rhode Island, Benjamin i Robert Knightowie, założyło wspólną firmę odzieżową. Dopiero pięć lat później narodziła się nazwa Fruit of the loom. Sklep, przędzalnię oraz pozostałe własności firmy sygnowano do tego czasu jako B.B and R. Knight Corporation. Inspiracją do zmiany nazwy były piękne obrazki owoców, które namalowała córka jednego z klientów. W dwadzieścia lat po założeniu korporacji przez braci nazwa Fruit of the loom stała się oficjalną – zarejestrowano ją jako znak handlowy, otrzymała numer 418. Wyprzedza w ten sposób na przykład Coca-Colę. Marka stała się jednym z liderów wśród producentów w branży odzieżowej. Dopiero w 2002 roku należąca do Warrena Buffetta spółka Berkshire Hathaway Group przejęła Fruit of the loom. Tym samym dała pewne zaplecze finansowe dla brandu, który zatrudnia około 30 tysięcy pracowników na całym świecie.

Koszulka Fruit of the loom z Twoim logo

Jednym z najpopularniejszych modeli jest w stu procentach bawełniany Super Premium T. Klienci cenią go za dobrze dopasowany ściągacz wokół wykroju szyi, taśmy wzmacniające na ramionach i karku oraz brak bocznych szwów, które niektórzy uważają za mało komfortowe. Dostępny jest w wielu rozmiarach: od S począwszy, aż na 5XL skończywszy. Wyjątkowo dobrze prezentować się na nim będzie firmowe logo, które można wykonać na piersi, ramieniu lub plecach. Podobnie rzecz ma się z innymi modelami klasycznych T-shirtów, polówek oraz eleganckich koszul z wyhaftowanym markowym herbem.

Czy to dobra forma reklamy?

Wielu z klientów zastanawia się, czy koszulka z nadrukiem jest w ogóle dobrym pomysłem. Warto zauważyć, że cena kilkunastu lub kilkudziesięciu koszulek jest bardzo niska, można więc małym kosztem sprawić, że logo naszej marki zapadnie w pamięć klientowi. Jednolicie ubrani pracownicy obsługi dodadzą kilka punktów do oceny profesjonalizmu. Co więcej, wielu gości, którzy otrzymają darmowy gadżet w postaci T-shirtu, będzie często go zakładać. Dzięki temu pojawimy się w świadomości jeszcze większej liczby osób, już bez ponoszenia żadnych nakładów. Warto zdecydować się na produkty takich firm jak Fruit of the loom, Gildan czy Adler. Koszulki te nie są drogie, a wykonane w bardzo dobrej jakości z dbałością o szczegóły sprawią, że będziesz z nich zadowolony.

Kategorie: Artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *